بازخورد درباره این کالا

اسپری نگهدارنده مو دیاموند گلاس

Styling Spray Diamond Gloss

تاریخ انقضا: نامشخص

برند:

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • نوع محصول : اسپری
  • سایز : 250 میلی لیتر
  • محل مصرف : موی سر
  • کد بهداشتی : 101271012022
  • گروه :
  • نوع محفظه : بطری اسپری دار
+ اطلاعات بیشتر
داروخانه آنلاین داروکده سبز
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط داروخانه داروکده سبز
97,700 تومان
بروزرسانی قیمت: 21 اسفند 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

اسپری نگهدارنده مو دیاموند گلاس

نیوآ (NIVEA) یک برند آرایشی و بهداشتی است که توسط شرکت آلمانی «بایرسدورف» اداره می‌شود. نیوآ (که در زبان لاتین به معنای «برف» است)، اولین محصولات محافظت از پوست بود که ویژه قشر خاصی نبود و در بازار عمده به فروش می‌رسید. این محصول در‌هامبورگ، در سال 1911 ابداع شد. قبل از ورود نیوآ، کرم پوست یک کالای لوکس و ویژه طبقات بالای جامعه بود و فقط مورد استفاده شماری از ثروتمندان قرار می‌گرفت. نیوآ که در نتیجه بیست سال تحقیقات علمی ‌به‌وجود آمد، اولین کرم با پایه روغن و آب بود. دوام این نوع کرم روی پوست بسیار طولانی‌تر از کرم‌های با پایه چربی حیوانی و گیاهی بود که تا قبل از آن وجود داشت. نیوآ زمانی از راه رسیده بود که خانم‌ها به تازگی در مورد ظاهرشان حساسیت پیدا کرده بودند. تولد سینما، رشد تبلیغات و دیگر نشانه‌های صنعتی شدن عمده، باعث به وجود آمدن مصرف‌کنندگان بیشتر محصولات آرایشی شده بود. این صنعتی شدن همچنین باعث به وجود آمدن یک پدیده جدید به نام «دموکراسی کالا» هم شده بود، که به تبع آن، اجناسی که در گذشته لوکس و در دسترس ثروتمندان بود، حال برای همه اقشار مردم قابل دسترسی بود. نیوآ وعده می‌داد که با قیمت مناسب، پوست را هم زیبا و هم پاکیزه می‌کند. این وعده روشن کالا، در سال 1924 با هویت به همان اندازه شفاف نام تجاری‌اش، ‌ترکیب شد و در حرکتی که اغلب آن را «برندسازی مجدد» بزرگ تاریخ می‌شناسند، قوطی‌های فلزی به رنگ آبی تیره با لوگوی سفید رنگ نیوآ با حروف درشت به وجود آمد تا شناسایی کالا را آسانتر سازد. نیوآ پس از برندسازی مجدد در دهه 1920، هم از نظر ظاهری و هم به لحاظ اهداف کالاهایش، به طرز قابل توجهی با ثبات باقی ماند. ارزش نام تجاری نیوآ هرگز در‌ترجمه گم نمی‌شد و شعار ساده‌اش که در مورد نگهداری توام با ملایمت از پوست بود، تقریبا در هر جای دنیا به خوبی فهمیده شده و مورد استقبال قرار می‌گرفت. در دهه 1930 شرکت بایرسدورف شروع به ساخت محصولاتی از قبیل روغن‌های آفتاب، خمیر ریش، شامپو و کرم صورت کرد که فروش خوبی داشت، ولی پس از جنگ دوم جهانی، نام نیوآ در اکثر کشورها سلب مالکیت شد که بایرسدورف را مجبور کرد تا سال 1997 به خرید مجدد آنها بپردازد. هویت ظاهری نام تجاری و ارزش‌های آن، در طول سال‌ها تقریبا یکسان باقی ماند. نیوآ هنوز نام تجاری بود که با محصولات سبک و ملایم نگهداری از پوست، با کیفیت و قیمت مناسب، مرتبط می‌شد. اگر چه نیوآ نام تجاری خود را فراتر از ظرف‌های اوریجینال آبی و سفیدش گسترش داد، ولی گستره‌های جدید آن یعنی کرم‌های مخصوص دست و صورت، دئودورانت‌های نیوآ، نیوآی بدن و صابون نیوآ با این ارزش‌ها کاملا یکسو بودند. این تداوم باعث شکل‌گیری یک نام تجاری شد که مردم به آن وفادار بوده و با آن احساس آشنایی و نزدیکی می‌کردند. نیوآ تا امروز ثابت کرده است که یک نام تجاری است که نه تنها در طول دهه‌ها بر یک هویت دلالت داشته، بلکه از نظر بین‌المللی هم گردش خوبی داشته است. در واقع جذابیت آن جهانی است و حتی بیرون از آلمان و در بسیاری از 160 کشور محل فروشش، مصرف‌کنندگان باور دارند که نیوآ یک نام تجاری محلی است. شاید امروز روانشناسان متخصص در رنگ شناسی، بتوانند دلایل موفقیت شکل ظاهری نیوآ را روشن کنند؛ چون آبی رنگ دوستی و وفاداری و سفید رنگ پاکیزگی و خلوص است؛ و مسوولان نیوآ که این‌ترکیب رنگ را برای تاثیر خوب این رنگ‌ها هشتاد سال قبل انتخاب کرده بودند، در اوایل قرن بیست و یکم به این نتیجه رسیدند که این دو رنگ به خوبی معرف ویژگی‌های نیوآ است، لذا همچنان با همان رنگ به تولید آن ادامه دادند.

User Guide

قوطی را در فاصله ای حدوداً 30 سانتی متری مو گرفته، یکنواخت اسپری کنید. برای تنظیم کردن تارهای مو را برداشته از ریشه تا نوک اسپری کنید. برای حجم مضاعف سرتان را رو به پایین گرفته، از پشت به جلو اسپری کنید. برای حالت دهندگی ماکسیمم از موس دیاموند گلاس، برای حجم دهی طولانی مدت و شکل دادن مدل مورد نظرتان از ژل دیاموند گلاس نیز استفاده کنید. همچنین برای برجسته کردن تارهای مو از ژل واکس دیاموند گلاس را امتحان کنید.

Characteristics

تثبیت کننده موهای شما با قدرتی مضاعف در تمام طول روز
ایجاد برق الماسین خیره کننده در موها
تضمین پوششی ماندگار، مراقبت از موها و نرم و لطیف و درخشان نمودن آن ها با سیستم Vitamin Fix
پوششی با ماندگاری مضاعف و غیر چسبناک
شانه شدن آسان موها بدون بر جا گذاشتن اثری
داشتن پوست سر و موهایی سلامت

Usage

درخشان کننده، مناسب موهای کدر

توضیحات تکمیلی

اسپری نگهدارنده مو دیاموند گلاس
مشخصات دیگر
نوع محصول

اسپری

سایز

250 میلی لیتر

محل مصرف

موی سر

کد بهداشتی

101271012022

گروه

حالت دهنده

نوع محفظه

بطری اسپری دار

کشور سازنده

آلمان

شرکت سازنده

بایرزدرف

وبسایت مرجع

www.dr-abidi.com

امتیاز کاربران به:

اسپری نگهدارنده مو دیاموند گلاس (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش